نمایه نویسندگان

ا

  • ایرانمهر، ابوطالب آموزش منتقدانه و خلاقانه: کاربست آموزش زیست محیطی در آموزش زبان انگلیسی با هدف تقویت زبانی و رشد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]
  • ایزدی خالق، مطهره انواع آغازگر و انسجام دستوری بر مبنای فرانقش متنی در داستان اختلاف حساب [دوره 3، شماره 1، 1403]

ب

  • بدخشان، ابراهیم تحلیل گفتمان زیست‌محیطی در مطبوعات ایران در چارچوب رویکرد لاکلا و موف (مطالعۀ موردی: موضوع ریزگردها در روزنامۀ ایران) [دوره 3، شماره 1، 1403]
  • بساطی، نوشین تحلیل گفتمان زیست‌محیطی در مطبوعات ایران در چارچوب رویکرد لاکلا و موف (مطالعۀ موردی: موضوع ریزگردها در روزنامۀ ایران) [دوره 3، شماره 1، 1403]

خ

  • خیرآبادی، رضا ساختار زبان‌شناختی اخبار جعلی در فرسته‌های تبلیغی پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]
  • خیرآبادی، معصومه ساختار زبان‌شناختی اخبار جعلی در فرسته‌های تبلیغی پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ر

  • رضایی، افشین بررسی تاثیر ارزیابی پویای برخط بر بهبود مهارت نوشتاری دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ز

  • زندی، بهمن تحلیل نشانه معناشناختی تاثیر استارتاپ‌ها بر سبک زندگی : زبان‌شناسی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ش

  • شعیری، حمیدرضا تحلیل نشانه معناشناختی تاثیر استارتاپ‌ها بر سبک زندگی : زبان‌شناسی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ط

  • طهماسبی نیگجه، پریسا تحلیل نشانه معناشناختی تاثیر استارتاپ‌ها بر سبک زندگی : زبان‌شناسی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ک

  • کرانی، اکرم تحلیل گفتمان زیست‌محیطی در مطبوعات ایران در چارچوب رویکرد لاکلا و موف (مطالعۀ موردی: موضوع ریزگردها در روزنامۀ ایران) [دوره 3، شماره 1، 1403]
  • کریمی فیروزجایی، علی تحلیل نشانه معناشناختی تاثیر استارتاپ‌ها بر سبک زندگی : زبان‌شناسی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403]

م

  • میر، سمیرا بررسی تاثیر ارزیابی پویای برخط بر بهبود مهارت نوشتاری دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1403]

ن

  • نقشبندی، شهرام انواع آغازگر و انسجام دستوری بر مبنای فرانقش متنی در داستان اختلاف حساب [دوره 3، شماره 1، 1403]
  • نمازیان دوست، احسان بررسی تاثیر ارزیابی پویای برخط بر بهبود مهارت نوشتاری دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1403]